23 Kasım 2013 Cumartesi

MÜRİDLERLE ALİM VE LİDERLERİN KONUŞMASI-AHİRETTE.

İnsanların hepsi Allah'ın huzuruna toplanıp çıkarlar. Zayıflar
büyüklük taslayanlara: "Doğrusu biz Size uymuştuk. Allah'ın azabından bizi koruyabilecek misiniz?'' derler. 
Onlar da: "Allah bizi
doğru yola eriştirşeydi biz de sizi eriştirirdik." Şu halde artık sızlansak ta, katlansak ta bîrdir. Bizim için kaçacak hiç bir yer yoktur." derler.

İş olup bitince şeytan: "Gerçekten Allah size sözün doğrusunu
söylemişti. Ben de size söz verdim ama sonra caydım. Sizi zorlayacak
hiç bir nüfuzum da yoktu. Yalnız ben sizi çağırdım siz de geldiniz. O
halde beni değil kendinizi kınayın Artık ben sizi kurtaramam, siz
de beni kurtaramazsınız. Esasen daha önce beni Allah'a ortak koşmanızı kabul etmemiştim. Doğrusu zalimlere can yakıcı bir azap vardır.
*******************************


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder